Tapahtumat ja kuvapankki

TERVETULOA!

Kesäkahvilan avajaiset 7.6.2017

KESÄKAHVILA KIITTÄÄ KESÄSTÄ!

Perinteinen yhteistyö 4H-yrittäjien kanssa toimi myös tänä kesänä muun muassa kesäkahvilatoiminnan muodossa Kupittaan siirtolapuutarhalla.  Nuoret harjoittelIvat yrittäjätoimintaa puutarhan keskusmajalla, jossa itseleivotut, niin makeat kuin ja suolaiset leivonnaiset, tuoksuIvat puutarhaan asti.

Tutustu tarkemmin:

Kunnallissairaalantie 4
20700 Turku

Kahvila · Ravintola

Kilpailun kuvasatoa.

PETANKKIKISA 2.8.2017

Tällä kertaa voiton vei Peltola.

Lämpimät onnittelut!

17.6. Kupittaan siirtolapuutarhan opastettu kierros

Maailman Mehiläispäivää vietetään KUPITTAAN SIIRTOLAPUUTARHALLA 20.5.2017

Kupittaan siirtolapuutarhalla on nähtävillä puutarhan oman mehiläistarhaajan kalustoa, kuten varsinainen pesä, kuorinta-allas, hunajalinko sekä hoitovälineet.  Kävijöillä on mahdollisuus tutustua mehiläisten keräämien ruokakakkujen vahakuorintaan ja hunajalingon käyttöön. Mehiläishoidon aloittamista harkitseville, jo alalla toimiville tai muuten vain alasta kiinnostuneille paikanpäällä  nähtävillä videoita.

Kupiittaan siirtolapuutarhalle on suunnitteilla myös kaikille turkulaisille tarkoitettu luonnollinen puistoalue, jonne tulee oma perhosniitty.  Asiaa käsitellään tällä sivustolla tarkemmin vielä kevään ja alkukesän aikana.

KATSO VIDEO TÄÄLTÄ:

Haluasitko sinä tai yhdistyksesi olla mukana järjesteämässä tapahtumaa Kupittaan puutarhalla tai keskusmajalla?? Ota yhteyttä, keskusmaja käytössäsi ympäri vuoden.